Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

8/21/12

Nagu näha, mu poolik sissekanne jäigi selliseks. Ma ei suuda lihtsalt kuskilt osta juurde aega selles hullumeelses elugraafikus, mis enam ei mahu isegi google calendarisse ära. Kõigest väest üritan anda see nädal välja Pärnust tehtud loo, aga paraku vedasid mõned inimesed alt ja nüüd on vaja turbomoel leida uued head tegelased, kes õla alla panevad. Nagu täna juba öelnud olen: Ei anna ma alla. Isegi, kui unevõla maksan tagasi kuude pärast katsun vastu pidada ja täita hetkel silmees ning lähedal olevad eesmärgid. Kummardus või vabandus lähedaste ees kellega kohvitamised ja lõunad hetkel ära jäävad, ma teen tasa- ausalt.

Siin siis natukene Pärnu pilte, ilmselgelt siia 70 ei mahu, aga alati on võimalus näha neid näoraamatu kaudu, enjoy!













Sai vist igast komplektist midagi...






Ja ühe lubaduse annan veel... hakkan kohusetundlikumalt ja suurema naudinguga oma blogi pidama.

Nüüd aga nõuab mu Garfield oma osa minust ja mõni tegelane veel.

Hoolige ja armastage


No comments:

Post a Comment

Mõtlen ja ütlen...