Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

8/19/12

Jälle ma tulen vabandama, pole siia pessa jõudnud hüpata juba nädalaid- aga vabandan ennast välja uue kollektsiooni valmimisega ja lihtsalt hullumeelse elutempoga.

Mis siis vahepeal korda on saadetud?

Valmis on saadud uus kollektsioon ``Pulcha Saltator`` - Tantsi ilusaks. Eile öösel kell kaks jõudsime tagasi kollektsiooni ja hullumeelsete modellidega Pärnust, kus saavutasime esimese koha. Sellega oli tegelikult huvitav lugu. Nimelt kuulutati välja esikolmik, kui välja öeldi teisele kohale minu ja Alice nimi viskasin käest kaamera ja sööstsin poksiringi karika järele. Me saime karika, millel oli I koht. Naersime, et näed kogemata saime sellise asja. Natukene hiljem tuli korraldaja ütlema, et õhtujuht oli öelnud valesti. Eesmärgiks oli nagu poksil hinnata- võitja, esimene ja teine koht ja meie saime esimese koha. Enam ei lugenud see miski. Ma olin saanud selle, mida olen tahtnud.

Võitis Mattis Meekler, kes sai auhinnaks profi fotosessiooni. Kui kirjeldada seda tunnet, mis mind valdasid ei oskaks ma siia kindlasti kirja panna. Ainus mõte oli: SEE ON SEE! Ma kallistasin kõiki võitjaid ilma igasuguse rivaalitundeta, see oli puhas rõõm. Hiljem hakkasin mõtlema võidukollektsioonile. See koosnes kleitidest. See oli puhas ja lihtne kollektsioon, kiirgas rahu ja lihtsust. Kuid ma ei mõistnud, kuidas läks see kokku võistluse teemaga ``Spordi sügismood``. Aga las ta jääda, see polegi oluline.

Ma ei tea kuidas me saavutasime sellise tulemuse, sest ma pole ühelegi moesshowle jooksnud viimasel minutil ja visaud vaid käärid ja niidirullid kotti. Kollektsioon valmis julgen väita NÄDALAGA:) Üheksa komplekti, mida ma tegin vaid öösiti, sest muidu polnud aega. Tänaseks on mul käed üsna nõrgad ja täna ripsmeid paigaldades suri lihtsalt käsi tuimaks... aga see kõik on tühine.

Tegu oli siis Liivatorm 2012 üritusega, kus oli ühildatud poks ja mood.

Kui rääkida veel viimase aja tegemistest olen saanud siis valmis oma video, jõudnud Elu24 veergudele ja delfisse, sattunud Eesti inimeste hambusse ja saanud meeletult kriitikat.
Kui esimesi kommentaare ma lugesin ja vastasin, võtsin hinge siis panin stopi peale ja enam seda ei teinud. Mulle lihtsalt ei lähe korda! Julgen väita, et on palju rohkem inimesi, kes ütlevad head sõna ja see ongi tähtis. Mulle on antud meeletult palju inspiratsiooni juurde, et ma ei jääks seisma vaid ainult edasi-edasi! Niiet ei, mind ei huvita mida te kommenteerite või arvate- ma teen seda, mida ma armastan ja täpselt nii nagu sellesse usun. Vaid see teeb minust selle, kes ma olen ja plaan on edasi panna veel hullumeelsemalt.
Seda võin, aga öelda. Ma ei rääkinud kõigi Eesti inimeste, disainerite eest ja ma ei arva, et teised kasutaks alkoholi või midagi muud- need laused on keeratud selliseks ja ma ei saa miskit parata, kui te õnge läksite ja ärritusite. Samuti ma ei ütle Eesti inimeste kohta halba, see on vaid minu arvamus ja kellele see hinge läheb- ma ei oska abiks olla kahjuks.

Alustasin ka N portaali moerubriigi tegelemisega. Eks näis, kuidas läheb, aga tahe on meeletu.

Kuu lõpuks on vaja valmistada 20 toppi Free Flowle ja üleüldse on graafik hullumeelne, sellepärast kestavad ka päevad 23 tundi.

See postitus sai väga mage, mu käed ei jaksa isegi kirjutada ja ilmselgelt ma vormin homme uue postituse.

1 comment:

Mõtlen ja ütlen...