Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

1/3/13

Parimat aastat kõigile, mis ma soovida oskan!

Kuidas algas Teie aasta? Huvitav oleks teada, kuigi alles kolmas jaanuar käes. Kõik horoskoobid panevad mul täie tahtega täppi- algab väga töine ja ambitsioonikas aasta. Selja taha tuleb jätta kõik tühised ja vähem tühised suhted ning keskenduda iseendale. Tööpakkumine Pariisi, Soome, õpingud, edumeelsed arengud siin, tunnen järsku, et maailm on mu ees valla, kuid valikuid teha on nii raske.

Mida kuulata, südant või mõistust, parimat sõbrannat või head sõpra, kassi karjumist või muusika mängimist...

Ma olen hakanud usaldama oma sisetunnet, sest ta annab mulle viimasel ajal paganama õigeid vastuseid ja teeotsi. Hetkel on ta vait, aga varsti teeb jälle häält, ma tean seda.

Loomingust nii palju... pesu tellimused aina kuhjuvad, uus kollektsioon- see hoiab üleval, püsti, ööd ja päevad, hommikud ja õhtud- tähtsust pole. Ja kui silma kisub lõpuks väsimusest magus uni tuleb võtta punane karvakera kaissu ja unne suigatada, et uus ilus päev jõuaks saabuda.

Täis rõõmu, energiat, teotahet ja soove- jah just selline uus aasta. Kõik, mida ma vajan ( tähendab leiaks selle õige platsi endale, kus juuri hakata koguma ).


1 comment:

Mõtlen ja ütlen...