Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

12/5/12

I äm Bäkk!


 
Jah just nimelt nagu pealkirjas... ma olen tagasi. See oli nii ammu, kui ma olin siin nendel põhjustel, millega nüüd olen. Tunne on hea- vapustav! Igakord, kui jälle kätte haaran uue kangameetri lööb minus tuluke põlema ja ma saan aru- see on ikka päris õige. Kindlasti mängib selles ka oma osa see, et kui hinges on armastus saad kõigega hakkama. Just see üks imeline inimene andis mulle uuesti kogu jõu ja tahtmise alustada. Siin ma olen- oma uute unistuste, fantaasiate ja tegudega.

Eile täitus minu pisike unistus, mu tooted jõudsid päris poodi- nagu päris noh...

Telliskivi loomelinnakus pood nimega Keep telliskivi 60A. Nüüd siis on võimalik kõigil minna, oma käega katsuda ja osta. Lisaks olen ma väga õnnelik-tänulik, et nii palju uusi liikmeid mu lehel on. See annab veel enam tahtmist juurde:)



Pildid siis sellest, mida poest leida võite















No comments:

Post a Comment

Mõtlen ja ütlen...