Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

2/19/12

Väike ebareaalne lõik mu elust

``Pühapäeva õhtu. Möödas on palju sagimist päevas, mõnus perekondlik õhtusöök, möllan metsas koeraga, väljas sajab laia lund, kõrvus kohiseb regina spektor oma maheda hääle ja eluliste teemadega lauludes. Järsku tunnen, et nüüd on aeg. Sellest on kuus kuud möödas, umbes kuus kuud, kui viimati pintsli kätte võtsin ja värvidega mängima hakkasin. Ma mõtlen hetkekeks... mis oleks see, mida tahaksin nende värvidega teha, mul tulevad pähe sõnad - vägi, naine, õnnelik, rahul, saanud mis tahab-palju tahaks veel, vägi- . Koer väsib... okei halastan talle, lihtsalt ta sai pontsikut laua ääres ja ta on piisavalt rasvarull, et võiks liikuma hakata, täna pääsed siis. Koju jõudes on juba silmeees see lõuendi suurus, mida mul vaja on. Murdes väsimust ja haiglast olekut lähen selle järgi. Poes satun jälle ahastusse noppides veel igasugugu ebavajalike asju peale lõuendi. ( Vahepeal veedan tunnikese beebileti vahel ja satun ahastusse ). Kassas tahaksin jälle küsida müüjalt ``Äkki te lõite midagi topelt, see summa on ebareaalne.``- muide seda tahaks teha viimasel ajal juba liiga tihti!`` Koju jõudes panen taustaks raadio 2 saate Jazzitup ja Sinu saade- muide need on iga pühapäeva õhtul ja ma soovitan neid! Inimesed postitavad oma mõtteid ja vahepalaks on nii mõnus muusika- ideaalne loometöö taustaks! Niisiis ma teen alusjoonise, aga sellega ma pikalt ei venita- neid ma ei armasta. Saan kätte musta ja punase ja mäng võib alata! Mõne hetke pärast ma leian, et ma olen valmis saanud elulahedaima kleidi ühele naisele ja ma olen juba kätte saanud õlivärvid ja ma olen ise juba käed sees asjas. Ja ma teeks nüüd pausi- neid tundeid pole võimalik kirjeldada! Ma üritan igaltpoolt saada ümberringi kiitust, sest ma ise olen nii kuramuse rahul- klassika, kõik on uimased ja keegi ei vaevu vaatamagi- selge, säran ise siis! Ma suudan ära rikkuda uue köögimööbli, õmblusmasina jneeejnee- kõik on värvine- suure sõja peale luban teha keldrisse töötoa endale! Aga miski ei riku seda õnnetunnet minus, mis valitseb selle maaliga seoses. Ma suutsin isegi Seks&Linna 6est osast ühe vaadata, et see maal valmis teha- ja see oli seda väärt. Maailm peatub jälle ja olen mina. Kõik muutub minu jaoks jälle turvaliseks ja soojaks. Ma ei ole üksi, ei ma ei ole üksi. Loomingupott on täna öösel eriti suur... jõuan voodisse peale kahte ja ikka jooksevad ees pitsist kapuutsid, satsid, pärlid, traadid, pintslid, kingad, pesud, kleidid. Ma ei saa und, vaid tunniks vajuvad mu silmad kinni, et ärgata jälle ja nüüd olla siin. Ma ei saa enam und... mind on miski haaranud, kas see on elu ise või inspiratsioon, mis ei lõppegi. Ma kuulan head muusikat, see läheb järjest paremaks, mul tekib uus ahastus ja ma ütlen kõvasti ``kurat võttaks, kuidas keegi nii head muusikat teeb.`` Hetkeks peatun, vaatan käsi, pooleldi ikka siniseõlivärvised, saan aru, et olen inimene, vabandust, tahtsin öelda teine inimene. Südamerahuga võin öelda, et veel aasta-poolteist või kaks tagasi võis mind tunda ära pikkade juuksepikenduste, 16mm liste ripsmepikenduste- topelt kristallidega ja kassiküünistega- ja nüüd katavad mu käsi õlivärvid, ma ei mäleta millal viimati võtsin appi selle targa abilise make upi katvaks vigu, aga oota äkki mind ei huvitagi enam vead? Äkki see ongi juhtunud? Äkki ma olen leidnud tõelise. Äkki ma olen leidnud mina enda. Äkki on tore, et on inimesi kellega on mälestusi- isegi kui need on kurvad, tahaks neid tagasi, aga need on nii kuramuse ilusad! Mälestused.... mmmmmm. Äkki nad mehed jooksevadki ära valel ajal ja äkki saabki olla miski muu minu elukaaslane, kui naise vastand mees. Kell on natukene hüpanud üle üheksa hommikul, mul on raske naasta reaalsesse ellu, varsti pean seda tegema. Koer jäi minust teki all magama, ma arvan, et õige aeg on talle meelde tuletada, et tal on teine dieedi päev ja minna vaatama, mis loodus ööga teinud on. Võibolla on aeg pontsikutega ümber saanud meie mõlema jaoks ja mõistlik oleks meil koos dieeti alustada- koos on ikka lihtsam ju!``



``How Beautiful``
Maal millesse on investeeritud kilodega õliakrüülvärvi ja tuhat kg tundeid.




No comments:

Post a Comment

Mõtlen ja ütlen...