Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

2/21/12



Täna juhtus midagi imeliku. Ma kõndisin hommikul tööle. Enne seda... Ma olin just saanud valmis uue vaimusünnitise, mida selga visata kevadeks- noh lubati ju pluss üks. See hommik oli imelik igas mõttes... väljas sadas lund, paksu laia lund ja tuiskas, mul oli kiire- nii meeletult kiire, ma jõudsin vaid kohvi panna tilkuma- haarata inglitassi ja lasta veel väike rasvarull, kes vajab dieeti aeda jooksma, et ta saaks rahus oma päeva edasi sisustada. Ma mõtlesin, et mu punane tutimüts lendab kaugustesse- ikka tõsine tuulepoiss oli. Ma lülitasin sisse oma väikse roosa masina, et hakata kuulama sealt edasi, kus eile õhtul pooleli jäi. Muide.. ma teadsin täpselt, kust mul pooleli jäi ja mida oodata. Aga tuli hoopis laul sõnadega... ``Mul on hea meel, kui oled õnnelik, kui see keegi tekitab sinus sama tunde nagu sina minus, siis on sul enam kui vedanud. Ma luban, et sulle on igavesti koht minu südames, sa võid mu jätta, mu unustada või oma elust välja visata, aga ma mäletan meid igavesti .
Anna mulle andeks , et ma armastan sind .`` Ja ma mõtlesin nende sõnade üle vähemalt järgmise tunni, kui mitte kaks. Ma ei pea siinkohal silmas üldse neid suhteid, mis on lõppenud või meest ja naist. Ükskõik, mis suhtes elus. Koeraga, kassiga, hamstriga, väsinud kingapaariga, emaga, vennaga, isaga... see on lõputu loetelu. Etapp, kus sa oled nii paika loksunud, et sul on korraga tunded -mul on valus, ma igatsen, ma tahan tagasi seda mis oli, ma tahan et kõik oleks jälle nii, ma ei harju uuega eieieiei üldse ei harju AGA ma tahan, et ta oleks õnnelik nüüd, kus ta on seal või sellega või hoopis nii. Ma tahan, et ta jälle oleks rahul, kui tal oli minuga halb, olgu, las läks siis uuele põllule paremat kaeru otsima, küll mina ka seda ühel päeval teen ja mul see õnnestub. Seniks head teed- siin on ka kübeke mängus vist ``andestamise kunsti``. Kui korduvalt mitu ja mitu neid raamatuid loetud on- asju analüüsitud ja läbi töötatud nii peas, kui südames- ikka täiesti roheline selles. Aga pole hullu, ma tunnen, et hea algus on tehtud ja asjad hakkavad tööle minema, see on hea- isegi väga hea. Sulle peab minema korda nii kuramuse palju oma iseenda rahulolu oma igapäevastes tegemistes ja üksikutes hetkedes, iseenda õnn ja elus edasijõudmine, aga ka selle või kelle, kellegi või millegi, kes otsustas, et tal on uues kohas parem. Meil kõigil on elus õigus teha valikuid, mis meile parem on ja puudub õigus tegelikult kriitikaks- seda võib teha laiemas ringis oma peas ehk.

Kurat võtaks naeratada on nii hea- uskumatult hea, naeratamise kunst, naeratuse jõud, naeratuse vägi!

Vanad kuldsed sõnad- armastust, hoolivust ahjaa midagi tahtsin veel öelda, midagi nagu veel... jah armastust

Täna mõtlesin ka sügavalt sellele, kuidas mu kollektsioon on sellel suurel ja päris moelaval... naeratasin nii kaua, kuni minult küsiti: `` Mis nüüd?`` Ah tead lihtsalt, mõtlesin millegile, millest olen unistanud sellest peale, kui olin nii väike, et mulle peale astuti, aga juba unistused paigas olid.

No comments:

Post a Comment

Mõtlen ja ütlen...