Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

2/11/12

Nüüd ma tean, mis tähendab, kui niidirullid järjest otsa saavad või kui statoili kohv külmaks läheb. Nüüd tean, mis tähendab, kui tahaks õmblusmasina aknast välja visata, sest ta ei suuda perfektset tööd teha. Tean, mis tunne on siis, kui ei jõua nädalaid näha inimesi ja viibida reaalses maailmas. Olen õppinud mitte alla andmast ka siis, kui oled juba istunud õmblusmasina taga üle viie tunni. Tean, mis tähendab näha sihti silme ees! Olen leidnud oma tee, nutnud, stressanud, alla andnud, uuesti kätte võtnud, eelarvet lõhki tõmmanud, magamata öid tundnud liiga palju ning nüüd olen õnnelik- see on valmis! Mu esimene suure arvuliste komplektidega kollektsioon- kokku 12 komplekti. Moedepoo 2012 finaaliks on plaan kujundada ümber veidikene seda,mis kohe kohe lavadele jõuab ning lisada juurde palju asju.

Selle ma kirjutasin paar päeva tagasi, ma eksisin, see kollektsioon ei olnud valmis. Nüüd kui vegeteerin siin teine battery lahti keeratud saan täpselt aru kõigest. Pea ei seleta enam täpselt kõike, sest seljataga on üle 48 tunni õmblemist ( iga minut on absoluutselt väärt seda ). Ma olen nii kuramuse õnnelik! Kõik ei ole perfektselt, aga ma võin öelda, et see on imeline tunne, kui su aastate-aastate soojalt hoitud soovid ja unistused on järsku täitunud.

Aitäh kõigile, kes kasvõi imepisikesel moel mulle abiks oli!!

Algus on tehtud ja pikk tee on veel ees, arenemisruum on üüratu ja plaane, mida edasi veel korda saata on meeletult!

No comments:

Post a Comment

Mõtlen ja ütlen...