Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

11/27/11

Esimesed kullakesed

Nonii mu esimesed kullakesed said valmis! Kaotasin peaaegu õmblemisest silmanägemise ja pilt tahab varsti väsimusest taskusse panna, aga ma olen tulemusega rahul. Piltide kokku panemisel selgus aga väga paha tõsiasi, et pildid ENNE on keegi mu kaamerast targalt kustutanud. Seega, väike nördimus, aga pole viga, edukalt edasi!

 Tegu oli siis enne täiesti tavalise musta villase vestiga, millel polnud midagi küljes.


 Enne oli siis kergete pleekind defektidega tavalised valged bikiinid.








Ohverdasin isegi Seks & Linna filmi tänasest õhtust. Väljas on torm, mis hakkab aina hullemaks minema, loodan, et hommikul on kõik möödas ja saab ilusti uut nädalat alustada ja ei tule sinist esmaspäeva.

Sain täna lõpuks ka sellise musta lühikese seeliku nagu koguaeg tahtnud olen ( kuigi jupp tuleb ikka maha võtta ).



Ilusat nädala algust kõigile!!

No comments:

Post a Comment

Mõtlen ja ütlen...