Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

11/27/11

Esimene advent.

Üldiselt ma ei kommenteeri inimeste riietumist ja stiili, see on igaühe oma asi. Ja ma ise pole ka igapäev hämmastav. Aga. Ma nägin täna hommikul bussis kõige hullemat stiiliapsu vist enda jaoks. Pikk naine, lühikesed juuksed, spordijope, siiiiidist valge seelik ( kleit? ), pits all, kaboi kontsaga saapad. Ausalt, kui sul endal on ükskõik, mis seljas on siis kasvõi selleks, et teistel oleks hea vaadata, võiks ju natukene vaeva näha:D

Ja kas uus stiil on meestel kanda pikki saapaid!? Mis värk sellega on?






 Kust selliseid saada?
 Või hoopis selliseid?


Mul hakkab juba mõistust niitma see magamatus, aga eesmärk mille nimel kõik teha on liiga oluline. Väsimus kaenlas istun jälle õmblusmasina taha.


``Ma vahepeal olin 4 kuud ära, reisisin. Tundsin, et tahan koju tagasi, tulin. Nüüd tunnen, et tahan jälle minna. Vahemere piirkond, kui saan piisavalt raha ostan sinna väikse maja. Kust saada palju raha?``


- Mehe mõttelend, uskumatu.


``Kuulata hommikul kellegi tasast magamist, teha talle ärgates pai. Teha hommikusööki ja kohvi. Soovida ilusat hommikut ja lahkuda. Lennelda liblikates. Naasta õhtul kellegi sooja südame lähedale. Naeratus näol. Kallistada tundes, et keegi soendab su hinge seestpoolt ja teeb su südamele pai. Rääkida heast ja halvast. Jagada koledat ja ilusat. Jõulude saabumisel leida kuuse küljest pesulõksuga kaart: Armastan sind.``


Ma süütasin täna oma südames esimese küünla esimese advendi puhul. 


Kui vaikus on kurdistav, mis on siis vaikus? Mida rohkem me püüame unustada, seda hõlpsam on mäletada.
Laupäev, see on paaride maailm- kus kaks omab tähendust, kuid üks on mõtetu. Pühapäev, keha puhkab, kus on aju väljalülitamise nupp?
Hüvasti tulbid, mida sügisel istutasime, kuid, mis kevadel enam  õide ei puhke, mida me iial ei näe.
Hüvasti orjatunne. Hüvasti  väikesed pirtsakused: sibul, need oliivid ja mu pits öösärk. Varane tõusmine ja Joni Mitchell ja mu kummalised lood ja loomaaja unustamine. Et sul minna lasta. Et sind kiiresti ja täielikult oma elust välja tõugata, nagu sa minuga tegid. Naljakas, kuidas need ``niipea-kui-me`` lubadused muutusid.
Väikesed lapsed ei kanna maske nagu teevad seda täiskasvanud- see on üks põhjus, miks nendega on alati meeldiv suhelda.


Ahjus on valmis saanud õunakook, ilusat pühapäeva õhtut kõigile. Kuhjaga soojust ja armastust!

No comments:

Post a Comment

Mõtlen ja ütlen...