Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

11/26/11

T: ``Mul läks eile liiga käest ära.``
A: ``Mul ka, tulin trolliga hommikul otse peolt koju. Ja ärkasin köögi põrandal koos karbi munadega.Vist olin süüa tegema hakanud ja siis paugust ära väsinud.``

- Mul on hea meel, et mul on nii värvikaid sõpru, kes mind naerma panevad:D

Uskumatu, kell tiksub poolde öösse jälle ja ma pole ikka magama läinud, hoopis panin käest ära niidi ja nõela.

Uuest Cosmost lugesin, et oma armsamatele on hea mõte teha jõuludeks oma kohvi ( segada poest ostetud kohvipuru igasuguse hea mandiga ), sest siis tuled sa neile igal hommikul meelde;) Armas, kas pole? 

Elu on kummaline, päris tihti on raske mõista mingeid tegusid või inimloomusi. Seda, et kõik juhtub mingil põhjusel. Aga kui jõuda sinnamaani, kus sa usaldad lihtsalt kõike, usaldad ennast selle sama elu kätte ilma tõmblemata ja suurt vaeva nägemata on sees kerge. Sa usud sellesse, kes sa oled ja mida sa teed. Et see, mida sa soovid läheb kõik nii nagu minema peab ja iga järgnev hommik aitab sul unustada mineviku, et ehitada uus tulevik. Sest, kui meil poleks mineviku ei saaks olla oleviku ja tuleviku. Kõik on millegi jaoks. Iga järgnev hommik teeb kergemaks asjad, mis on läinud. Iga järgnev hommik kustutab valu, mis on tekitanud meile soovimatud asjad. Iga hommik ja õhtu kasvatab eneseusku ja kindlust eluvisioonides ja eesmärkides. Lõpuks saab vaid naeratada ja tunda südamesoojust elu üle, mille sa oled iseendale loonud, sest terve su elu on su enda kätes. Tundes meelerahu, tasakaalu kõigis oma tegemistes hommikust õhtuni.






Traditsioonikohaselt ostsin poest saapad ja tutistasin ära. Mul tuli armas naeratus näole, kui ükspäev trammis üks mees seletas mulle kaua midagi, kuna mul olid klapid peas ei saanud aru, kuni lõpuks mõistsin, et see, mida ta öelda tahtis oli, et mul on tutt lahti :D





Praegu olen täpselt selline!

Biuti

Sõltuvus

Muskade juures

Neid tuleb palju palju ja nad leiavad endale kodu, varsti näha ;)



Traditsiooni kohaselt magan jälle 5 tundi.
Armastage & hoidke neid, kes Teil on, sest kui enam pole.... tunnete alles, mis tunne oli, kui oli!

No comments:

Post a Comment

Mõtlen ja ütlen...