Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

11/26/11

Peas lööb tuhat päkapiku trummi, ma ei suuda mõista, mis laulu nad täna esitavad, aga mulle ei meeldi see laulu stiil väga.

Lihtsalt loen tunde, et pääseks lõpuks koju, kerida end sooja teki sisse ja lakkuda haavu. Unustada lollusi ja lappida jälle kõik korda. Ei ole viga, mul läheb hästi:D Lihtsalt nüüd tean, mis asju, enam kunagi ei tee. Keha vajab trenni, teine päev ilma, kisub ära. Ma teadsin, et kui ma võtan piirid maha pärast iga päev kaks tundi trenni, suure koormusega tööd ei lõpe see kergelt, aga ma olen enda peale nii pahane, teen endaga jälle sõprust. Naasen jälle oma korrapärase elu juurde, trenn, trenn, trenn, trenn!

Täna on laupäev, mind ootab soe voodi ja palju vett. Head mõtted ja hea raamat. Nädal lõpeb, uus algab, mul on üks ring koguaeg, see mõnus ja hea ring.

Mul on pikk nimekiri teha vajavatest asjadest.

Teile aga armsad sulelised ja karvased soovitan pakkida lahti kapinurgas olevad jõuluehted ja kodu mõnusalt ära nikerdada. Mõelda häid soove, teha häid tegusid ja kallistada igapäev vähemalt ühte inimest ja öelda, kui kallis ta on!




Meigitud telefonikõned

?????



Tavalistest mustadest koobakatest said läikivad kossid

Maalitud



Enamus veel puudu, poolik.

Ja nüüd kallistamaaa!

No comments:

Post a Comment

Mõtlen ja ütlen...