Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

11/24/11

Las mõte uitab kaugele.

Pane kirja täpselt see, kus tahad olla praegu, homme, kümne aasta pärast. Ole kindel, et need on täpselt need asjad, mis panevad sul kasvõi kell kolm öösel läbi une liblikad lendama. See on see, mis täidab kogu organismi joovastuse ja heaolu tundega. Asjad, mida tehes saad paremaks inimeseks, silme ette voolivad tähed ja unistused realiseeruvad.


Ma tegin seda kunagi, päris ammu, nüüd olen siin. Nüüd jagan seda kõigi Teiega. Tere tulemast mu maailmasse ( vahel on see päris kreisi, mul on hea nii ). Pikk tee on veel ees, ma olen alguses, mõnusas ja magusas alguses.
Selliseks saab muutuda, kui teed õiget asja, seda milleks oled loodud, seda, mis viib sind millegisse, mis pole tegelikult võimalik.


Mõtted uitavad ei tea kus, sellepärast sa ei saagi keskenduda.
Silmad lahti, silmad kinni- tunne kuidas vool sind kannab. Las mõte uitab...


Siia laotuvad laiali nüüd üksikud mõttevälgatused, tükke mu eraelust ehk, hetki päevadest, kõik loomingust.


 

No comments:

Post a Comment

Mõtlen ja ütlen...