Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

3/9/12

Mehed ja suhted ja minu elu tähtsaimad mehed

Ma praen juba pikemat aega plaani kirjutada suhetest ja meestest. Ei tahaks panna lembelugu kirja või kibestunud arusaama ``mehed on sead``. Tegelikult ei tahaks üldse midagi kirja panna, sest see kisub liiga isiklikuks, aga blogi alustades lubasin, et kilde eraelust tuleb. Kindlasti ma ei istunud siia reede õhtul maha selleks, et haliseda, üritan kuidagi konkreetselt asja kirja saada. 
Võtan nüüd siis varnast ja mõtlen kust seda mõttelõnga alustada. Ma sain täna mingis ajahetkes aru, kui väärtuslik on see, kui meie elust jalutab palju mehi läbi. Justnimelt jalutab. St. tulevad, on, lähevad. Teisisõnu purunenud suhted, ei purunenud on liiga dramaatiline sõna- lõppenud suhted. Ma hakkasin peast läbi laskma mehi, kes mu elust on läbi käinud. Sain aru, et see nimekiri polegi lühike. Ja kui väärtuslikuks need lõppenud suhted mind teinud on. Kuidas ei tohi mees kohelda, millal mehel pole õige aeg öelda ``see pesu ei sobi sulle``, mis kell on kodurahu nimel õige koju jõuda, milliseid telefonikõnesid ei tohi teha, kui pehmeks peavad ahjukartulid jääma, mitu korda nädalas kodu koristada, millal mehele helistada ei tohi, kuidas ei tohi näägutada ja närvi minna... no see nimekiri on pikk, kui mitte lõputu. Nii palju kogemusi ja uusi arusaami-teadmisi. Ja siis näha kõiki neid ekse käsikäes käimas, kodu jagamas, õhtustamas saan olla tegelikult õnnelik, et me lahku läksime, sest nad on nüüd õnnelikumad. Kui vaid suudaks praktikasse viia kõike seda teooriapagasit ilma tundmata kibestumist, haiget saamist või valu. Kõik on võimalik ja ongi! Kõik lõppenud suhted. Mehed, kes lihtsalt enam ei suhelnud, mehed kes ei võtnud telefoni põhjusega ``mul on kurk haige`` ( ja kurk jäi neil haigeks kuudeks kui mitte aastateks ), meeste ringijooksmise vajadused või lihtsalt suhted, mis polnud loodud jääma kestma. Igal asjal on oma põhjus, aeg, koht ning hea ja halb pool.
Mu elus on kaks meest, keda armastan nii meeletult palju, tingimusteta ja keda arvatavasti jään elus kõige rohkem armastama- mu isa ja mu vend. Aitäh, et olemas olete, sest nii on mul mehed keda armastada!

Ja aitäh, et mehed on olemas, et nad õpetavad meile, mis maailmas veel võimalik on või ei ole.


_____________________________________________________________________

Reede,laupäev, pühapäev- mu lemmik päevad. Kolme päevaga on plaanis toota meeletult loomingut, külastada erinevaid uusi näitusi, käija ära Tartus ja vaadata, mis seal uut on ning siis suunduda jälle kibekiiresse uude nädalasse, mis lõpeb Tartu moeshowga! :)

Seniks,
armastust

No comments:

Post a Comment

Mõtlen ja ütlen...