Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

7/15/12

Loomeinimeste seisundeid saab liigitada mitmetesse lahtritesse. On neid, kes põhjas olles leiavad inspiratsiooni, et visata lõuendile mustad toonid ning seeläbi teevad läbi eneseaitamise missiooni. Sama palju on neid, kes rasketel elu perioodidel ei suuda kätte võtta niiti, nõela, pintslit ega lõuendit. Üks kahest varjandist, kuid kumb on parem. Igaühe jaoks on see miski õige alati olnud ja on.

Kui jõuda juba nii kaugele, et raskes hingelises seisus jõuda loominguni on see hea algus, isegi väga hea. Sest tegelikult ma usun, et see, mis välja sealt tuleb on midagi ainulaadset. Mõistus, süda, hing ja meel viia kuskile kaugemale ja suunata kogu valu kuskile eemale. Inimesed ei ole kerged olevused ja sellepärast pole ka sellised tegevused kerged kellegi jaoks.

Mul on üks sõbranna, kes pärast minu jaoks maailma romantilisemat ja perfektsemat kolme aastast suhet läks lahku. Ma imestasin teda iga minut ja järelevaadates teen seda siiani. Ta lõi täiesti hämmastavaid asju. Ta jõudis elus nii kaugele, ta tegi ööd ja päevad loomingut ja ütles rõõmsalt: ah mul ei jäägi aega mõelda ega kurvastada. Kas see on see ebareaalne maailm, kuhu mina ennast üritan pidevalt asetada, kui reaalsus hakkab turjal istuma? Ma usun, et see on midagi muud. See on endasse usk ja soov edasi liikuda. Me kõik peaksime omama seda võimet. Nutta, pühkida pisarad ja võidukalt pea püsti edasi minna jättes seljataha vaid mineviku hädine kaja. Teatud määral on see surnud ring. Sul peab olema minevik, et luua tulevik. Samas pead elama olevikus, et ühel päeval astuda tulevikus. Ja tegelikult on minevik teinud su kellekski, kes sa oled praegu.

Tõsi on see, et me kõik peame leidma endale teatud elu rasketel hetkedel päästerõnga. Olgu selleks siis hullumeelne looming, haiglaslik mood, uus paljutõotav mees kes võib osutuda uueks eksmeheks või lihtsalt üksi iseenda otsimine. Aga mis peamine, oluline on leida see päästerõngas ja mitte jääda külma merre ulpima ja ootama, et päästerõngas ujub ise sinuni. Ei. Sinu valik, sinu otsus, sinu mõistuses mitte südames tehtud otsus. Sinu elu! Sinu üks väärtuslik elu! Sinu ainulaadsed minutid, mis kunagi ei kordu!

No comments:

Post a Comment

Mõtlen ja ütlen...