Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

4/26/12

Hei hei kõik moehuvilised või minu huvilised!

Hetkel on loomegeneraator väikse pausi peal. Ehitan vahepeal natukene reaalset elu ülesse, et siis jälle naasta loomekanalisse ära. Keeruline kas pole? Ikka veel tunnen keha värisemas mõeldes, kui palju sai korda saadetud väga väikese ajaga! Meeletult äge aeg ja kihvtid inimesed! Tulemused pole 101% need, millele panused olid pandud- aga ma olen väga rahul!

Etteruttavalt võin öelda, et hetkel tegelen vaikselt bikiinide disainimisega Pirados Brand`ile, mis tähendab seda, et varsti on võimalik minu tehtud bikiine teil soetada Piradose poest. Lisaks jõuab minu suuremahulisem toodang peatselt avatavasse noorte disainerite poodi müüki ( s.h internetipood ).

Unistan jälle ajast, kus sai hommikust õhtuni ahmitud moeõhku ja tegeletud vaid loomevallas- see oli mõnus ja loodan, et varsti on jälle selleks võimalusi!

Kevadist soojust ja päikest!

No comments:

Post a Comment

Mõtlen ja ütlen...