Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

7/5/12

Mood on tegelikult paganama lihtne- see on mõtterünnak, mis tabas mind hetkel, kui ükspäev kõndides tähelepanelikult tänavapildi virrvarris märkasin naist, kellel oli seljas pintsak. Pintsak pintsakuks, neid on igasuguseid- värvilisi, lühikesi, pikki, kitsaid jne. Aga see pintsak oli neoonkollane ja sellel oli seljal JALGRATAS! Siis hakkas minu loomegeneraator tööle. Kui lihtne on mood. Sa mõtled välja ühe ( vahel ) idiootse detaili, toote, kujundi ja hakkad seda erineval moel tootma. Sa oled ise vaimustatud ja sa ei ole ainus. Normaalsus onju iga nurga peal meie ümber, just- vaja ongi seda ebanormaalsust. Asja või detaili, mis paneks inimesi mõtlema ka ebanormaalses võtmes. Kuidas seda müüa? Sa võid mõelda välja geniaalse asja, paljud kiidavad, paljud laidavad. Tänaval tullakse juurde ja öeldakse häid sõnu. Aga kuidas sa seda kõike müüd... kuidas see kõik inimesteni jõuaks, õigesse sihtgruppi ja rindkonda.Ilmselgelt on see loomeinimeste elus suurim küsimus. Kui minul on tuldud tänaval juurde ja küsitud, kus ma need riided endale selga soetasin siis tunnen muidu sees liblikaid justkui oleks just armunud ( see läheb kellegile korda, kellegile meeldib, ma olen hakkama saanud ). Kuid paljud seda ebanormaalsust endale selga julgevad toppida. Viimasel ajal on tulnud hakata nokitsema mõtetes selle üle, miks ma seda kõike teen. Miks ma värvin idiootselt riideid läbi pitsi, topin kokku sobimatuid asju, teen paljastavat pesu ja mõtlen hullumeelseid radapidi. Et ennast arendada, teostada, jõuda, suuta, teha ja saavutada! Miks pesu... see milline teooria selle kohta oli mul siis, kui algust tegin pesuga on nüüdseks kindlasti lahustunud täielikult nagu aspiriin vette visates. Pesu on alati varjus! Maksimaalne, mis pesuga teed on näitad mehele ( kui oled suutnud osta eriti rabava komplekti ja tahad midagi uut oma voodiellu tuua ). Aga teha sellega igapäev midagi! Vaadata ennast hommikul peeglist ja nautida. Päeval mõelda korraks... ah mul on see pesu seljas, ma olen ikka paganama väärtuslik. Ma hakkasin pesuajalugu uurima ja isegi mind hämmastas see, mis teada sain. Jutustan teilegi selle lühidalt ümber!

Kuidas pesu, mis valid näitab, mis inimene oled...

Käsile võtta laheda mustriga aluspesu
Puuviljad, lilled, liblikad ja loomad. On üsna tõenäoline see, et neid huvitavaid tegelasi kannab seljas naine, kes pidi lapsepõlves tegema kõike endast olenevat, et lihtsustada vanemate elu ja võtma vastu varakult täiskasvanule kohaseid otsuseid. Ema abistamine, viied koolis. Pagan, ma ei tahtnud seda nii julmalt kirja panna.

Puuvill, üks värv pesus
Emotsionaalsed ja õiglased naised. Naised kellele on võtmeküsimus mugavus ja praktilisus. Uurivad tihti oma tundeid ja siseelu rohkem, kui välist elu. Tihtipeale jääb puudu loogikast. Kombeks koguda endale ebaharilike hobisid ja lõputult koduloomi ( just koduloomi mitte pidada kodus siga! ).

Seksika mustriga pesu ( kiisud ja need kiskjad )
Lõpuks ometi naised, kellele läheb korda, mis neil riiete all on! Spontaansus ja lõputud kallima kingitused... Tiiger ja leopardid pesus on vihje, et naine teab, mida ta tahab. Seks on nauding ja mees vahend selle saavutamiseks. Hoolitseb oma välimuse eest läbi seksikuse. Ei saa kindel olla, et selle paganama seksika naise taga on tegelikult kergesti haavatav tütarlaps, kes vajab hoolivat ja õrna meest.

Spordipesu ( jube! )
Aktiivsed ( loogiline ) ja teavad alati kindlat kava, kuidas oma eesmärke saavutada. Esmatähtis on suur pilt, mitte väike pilt.  Elukaaslasi ajavad taga luubiga ja teevad hoolikaid valikuid. Päris tugev müür ebasobivate kandidaatide vastu ( kõrge lennuga mehed on teemas ).

Pitspesu ( lõpuks ometi!! )
EHTNE NAINE! Õrn, kodukana, hoolitsev, tõeline naine. Ilmselgelt tagavad need omadused ka õrna kergemeelsuse. Mehi ootab oma ukse taha kallite kingituste ja lilledega.

Õmblusteta pesu
Soov täiuslik välja näha! ( kuidas see küll võimalik on? ) Ei jälgi moetrende, selle asemel jälgib ekstreemsporti ja otsib selles täiuslikust!

Korrigeeriv pesu ( kuidas sellega küll voodisse ronida??? )
Perfektsust taga ajav naine. Ajab taga täiuslikust alustades pisiasjadest lõpetades meheni voodis. Alati leidub mõni pisiasi, mis suudab tuju rikkuda ja endast välja viia. Meeletu soov teada saada, mida temast mõeldakse iga nurga taga.

Mõte...

Kui sa oled riietunud hommikul oma tavalise rituaaliga ( mul pole midagi selga panna ja ma olen liiga paks ). Ei mõtle me isegi, mis hõlmab me keha, et minna läbi päeva. Libisemine kuhugi, millekski seksikalt, ilusalt meie riiete all on muutunud mõne naise normiks igas päevas. Ajaloos on olnud pesu võrdunud alati praktilisusega. Kas see trend on muutumas?

No comments:

Post a Comment

Mõtlen ja ütlen...