Sensuaalne pesu õrnale naisele

Sensuaalne pesu õrnale naisele

7/11/12

Mehed, suhted ja mood. Kõlab nagu võrdlus siga, part ja jänes. Aga tegelikult need kolm mõistet ei olegi nii erinevad. Mehed+suhted ja mood on tegelikult väga laialdase seosega. Mis on moes sel suvel, sügisel, talvel või kevadel. Millised on trendid. Kas ma järgin moodi, mida annab ette keegi kuskilt kõrgemalt või lähen oma valitud teed pidi erinedes ja vaadates omaenda silmade läbi. Mis ma täna selga panen, kas ma avan enne selleks uue cosmo, et saada teada uusimatest trendidest või ma panen selga selle, mis ma heaks arvan.
Mees kas sa valid naise, kes on klassikaline trend või sa teed oma valiku riskides ja valides ebaklassikalise naise. Elu on üks paras risk. Risk valida, mis sa selga paned, kelle meheks võtad, mis töö valid või mis mõtteid su peanupp kannab. Huvitav kas inimesel on ka mingi piir, et kui väga palju riskida ja risk läbi kukub siis ühel hetkel sa ei riskigi enam. Tekib sisse kirjeldamatu hirm iga valiku ees ning sa ei teegi enam valikuid öeldes kõigele ei. Meile on ju väiksest peale õpetatud ``usalda, aga kontrolli.`` Kas see peab paika meeste puhul. Kas mehi on üldse võimalik usaldada samuti kui me ei saa olla kindlad moeajakirja avades, et see, mis meile vastu vaatab on just õige trend meie endi jaoks.

Otsustasin võtta ette eneseotsingu. Praeguseks hetkeks olen läbinud peaaegu pool Eestit. Jälginud väikelinna inimeste riietumist, sobrades külade sekkarites, uskudes mehi ja pettudes, saanud haiget ja solvudes, õhtustanud lokaalides, vaadanud Eestimaa loodust, lugedes raamatuid, vaadates enda sisse, andes ära intervju ning saanud kogemusi, leides uusi eluvaateid ja kutsumusi. Leides, avastades. Süvendades unehäireid. Aga siiski veel nii alguses. Otsustasin, et hakkan tooma inimesteni rohkem seda, mida noored teevad, mida teevad loomeinimesed ja miks. See on justkui uue lehekülje pööramine, uus etapp. Pühendan end täielikult sellele, kelleks võin saada. Ma tegin suurima vea, et jätsin maha oma kaamera, sest jäädvustamise materjali on rohkem, kui küll olnud siiani.

Elus on asju, mis on iga inimese jaoks täiesti kättesaamatud- AGA NEED EI OLE TÄIESTI KÄTTESAAMATUD, FOR REAL NAGU. Ma ei räägi heast autost ja uhkest majast. Selleks, et oma kätega midagi ära teha ja korda saata on vaja ilmselgelt suuri summasid. On hetki, kus tahaks lüüa käega ja öelda, ma nagunii ei saa. Aga inimene on võimekas. Ausalt on. Ja ta saab kõik, mis ta tahab, kui ta väga tahab. Kui eile minult küsiti: kuidas oled jõudnud nii kaugele ilma hariduseta selles vallas, kus tegutsed. Ma vastasin: Tahe, meeletu töö ja veelkord väga suur tahe. Sain aru, et see vastus tuligi nii selgelt minu seest sügavalt. Me saame kõik, mis me tahame- oleneb vaid tahte suurusest.

Aga tõesõna mu inimesed- unistage suurelt, sest ühel päeval suudate unistada veel suuremalt!

Ma olen jõudnud peaaegu lõpule oma rännakutega ning mind ootab ees mustmiljon tegemist, muidugi selleks, et jõuda sinna kus jõudma pean.

No comments:

Post a Comment

Mõtlen ja ütlen...